February , 2025
Etichetele autoadezive, secretul unui branding coerent, care-ti asigura o crestere a vanzarilor
Demult brandingul nu mai inseamna doar amplasarea unui logo si o paleta de culori pe diverse suporturi; in 2025, pentru a atrage, trebuie sa reprezinta povestea, misiunea si valorile unei companii, care transced produsele si serviciile pe care le are de oferit clientilor sau altor business-uri.
Cutiile de carton, modalitatea smart de a transforma ambalajele in instrument de branding
In afacerile B2B, de cele mai multe ori realitatea demonstreaza ca ambalarea corecta este deosebit de importanta, mai ales in conditiile in care bunurile sunt transportate pe distante lungi, expuse la socuri mecanice, umiditate, temperaturi extreme si manipulare necorespunzatoare.
Cutiile de carton, modalitatea smart de a transforma ambalajele in instrument de branding
Clientii nu-si doresc doar produsul, ci cauta o experienta, o poveste, ceva care sa le starneasca emotia, motiv pentru care orice companie dornica sa-si fidelizeze cumparatorii vor sa simta o conexiune reala cu brandurile pe care le aleg si sa se bucure de o experienta placuta cu fiecare interactiune.
Economii considerabile de timp si bani, suna bine, nu-i asa?! Uite de ce plicurile de curierat de la Rogri sunt fix ce-i trebuie afacerii tale!
Business-urile inceputului lui 2025, din orice domeniu de activitate, trebuie sa raspunda la doua importante caracteristici: dinamica si exigenta, fiind motivele pentru care standardele de livrare trebuie sa tina pasul cu acestea doua. Clientii sunt mai informati, mai exigenti si mai putin toleranti la greseli.
Consumul de resurse al Planetei a ajuns la apogeu, motiv pentru care problema gestionarii deseurilor si a resurselor finite nu mai poate fi ”bagata sub pres”. Zilnic, companii din intreaga lume depun eforturi (presate fiind de guverne si politici sustenab
Antreprenorii se confrunta cu multiple provocari legate de ritmul alert al schimbarilor si cerintele eficienta, astfel incat activitatea rutiniera nu (mai) depinde doar de strategii sau investitii in tehnologie, cat mai ales de organizarea documentelor; pe cat de banala este aceasta activitate, pe atat de importanta este in fluxul operational al oricarei firme.
Hartia kraft, cel mai bun produs de ambalare in acord cu economia circulara
Consumul de resurse al Planetei a ajuns la apogeu, motiv pentru care problema gestionarii deseurilor si a resurselor finite nu mai poate fi ”bagata sub pres”. Zilnic, companii din intreaga lume depun eforturi (presate fiind de guverne si politici sustenabile) sa reduca impactul asupra mediului si sa adopte solutii care sa protejeze natura inconjuratoare.
Folia cu bule, secretul cofetarilor francezi pentru ciocolata texturata
In zilele noastre, cofetarul nu este doar specialistul care creeaza cele mai delicioase dulciuri, ci artistul care creeaza prajituri apetisante folosindu-si indemanarea, pasiunea si imaginatia. Visul oricarui cofetar este o diploma de la o scoala de renume din Franta, tara cunoscuta ca fiind epicentrul artei culinare, unde deserturile sunt ridicate la rang de arta, iar ciocolata ocupa un loc de cinste in aceasta mostenire culturala.
Calitatea indoielnica a ambalajelor iti afecteaza relatia cu clientii: 5 greseli pe care sa NU le (mai) faci in 2025!
Cam 70% dintre cumparaturile noastre se desfasoara online, motiv pentru care relatia dintre branduri si clienti devine tot mai complexa; in lipsa interactiunilor directe, orice element al al experientei de cumparare conteaza.
Sfarsitul de an si impozitul pe profit: Ce cumparaturi (mai) fac antreprenorii pentru a-si reduce sumele datorate statului
Pentru multe companii, sfarsitul de an este momentul bilanturilor contabile, dar si al investitiilor pentru urmatorul an, facute (si) pentru a influenta sumele datorate statului sub forma impozitului pe profit. Atat micile, cat si marile afaceri cauta solutii prin care pot ramane competitive, sa respecte legislatia fiscala si, in acelasi timp, sa-si optimizeze costurile.
Cum arata piata de ambalaje destinate coletelor? Analiza comparativa 2024-2023
An de an, comertul electronic creste intr-un ritm accelerat, la care si piata ambalajelor pentru colete incearca sa tina pasul. Ultimii doi ani, respectiv 2023 si 2024, au fost cei care au adus schimbari semnificative in piata, in parte influentate de constientizarea problemelor de mediu, noile reglementari privind utilizarea plasticului si preferintele consumatorilor pentru ambalaje cat mai ecologice.
Login and Registration Form